Onze consultants weten als geen ander hoe facilitaire services en concepten bijdragen aan het verhogen van het rendement. Ze verdiepen zich in de huurders en de beleving van jouw pand(en) en formuleren een passend advies, wat je vraag ook is.
Waarmee kan HEYDAY Consultancy jou helpen?
- Het inrichten of optimaliseren van de facilitaire organisatie of dienstverlening;
- Het ontwikkelen van huisvestings-, hospitality of serviceconcepten op basis van service design, onder meer door ontwikkeling van persona’s, customer journey’s, customer service en het uitvoeren van gegevens- en gebiedsonderzoek;
- Inzicht verkrijgen in kwalitatief en financieel verbeterpotentieel;
- Hulp bij aanbestedingen, facilitaire inkoop, tenders en sourcing strategie;
- Ontwikkeling en implementatie van community management;
- Tevredenheids- en prestatiemetingen;
- Het verduurzamen van het pand of de dienstverlening;
- Slim omgaan met en het benutten van digitalisering, onder meer door het inzetten van informatiemanagementsystemen, data, proptech en smart buildings;
- Adviseren en managen van zowel soft services als technisch beheer en onderhoud.
De meerwaarde van vastgoedadvies bij HEYDAY Consultancy
Onze consultants weten als geen ander hoe facilitaire services en concepten bijdragen aan het verhogen van het rendement. Ze verdiepen zich in de huurders en de beleving van jouw pand(en) en formuleren een passend advies, wat je vraag ook is. Dit vormt de basis van ons vastgoedadvies. Jij kunt je ondertussen blijven richten op jouw werkzaamheden.
- Direct implementeerbaar: Het vastgoedadvies dat je ontvangt is onderbouwd én praktisch toepasbaar zodat je er direct mee aan de slag kunt. Het biedt een betrouwbare, degelijke basis waarop je kunt bouwen.
- Onafhankelijk: Door onze onafhankelijke positie kunnen we uit een ruim en veelzijdig netwerk de juiste partij voor klus selecteren. Geen versnipperde keten — we laten de beste specialisten uit de markt samenwerken als één bedrijf.
- Kennis van exploitatie: Met facility- en hospitality management als oorsprong staan we met de voeten in de klei én kennen we de gebruiker, zodat onze serviceconcepten perfect aan sluiten op de wensen en behoeften van gebruikers.
- Kennis benutten uit een veelzijdig en omvangrijk ecosysteem: We beschikken over een groot netwerk van ruim 1000 ketenpartners waardoor we je toegang bieden tot de laatste trends, innovaties en ontwikkelingen in de markt. Zo is de dienstverlening altijd toekomstbestendig.
- Specialistische consultants: We hebben ruim 500 facilitair professionals met specialistische kennis in huis. Of het nu hospitality, service design of aanbesteding betreft.
- Geen verrassingen: We spreken van tevoren duidelijk af hoe lang de opdracht duurt, wat het resultaat is en welke kosten ermee gemoeid zijn.
Onze werkwijze
Allereerst gaan we met je in gesprek om de vraagstelling scherp te krijgen — wat is de vraag achter de vraag? — en de scope te bepalen. Hierbij gaan we verder in op jouw behoefte, de strategische doelstellingen van een project, ontwikkeling of pand en het gewenste resultaat.
Op basis daarvan formuleert een consultant die we selecteren op basis van jouw specifieke situatie een voorstel, concept, community-oplossing of aanbod van facilitaire services. Inclusief een uitgebreide analyse van mogelijke gevaren of risico’s. Op voorhand laten we zien waar een soortgelijke oplossing bewezen effectief is geweest of waar het een bewezen resultaat heeft opgeleverd. Indien gewenst voeren we het advies ook uit.
Nog vragen? Neem dan contact met ons op.