HEYDAY Hospitality roept organisaties op om deze dag het vakmanschap van hun hospitality professional te vieren én gaat op zoek naar de Uitblinker van het Jaar binnen haar eigen organisatie.
“Ik draag de Dag van de Receptionist(e) een warm hart toe. Als hospitality professional vervul je een belangrijke rol binnen een organisatie en ben je het visitekaartje van het bedrijf. Aangejaagd door de coronapandemie wordt deze rol steeds belangrijker. Waar anderen komen en gaan, is hospitality de constante factor binnen elk kantoor die de werkomgeving prettig én draaiende houdt”, zegt Petra de West, general manager van HEYDAY Hospitality. “Dit vraagt om vakmanschap. Voor mij is dit de specifieke combinatie van vaardigheden en kennis met de juiste persoonlijkheid die nodig is om het hospitality vak met succes uit te oefenen. De juiste hospitality professional op de juiste plek weet de juiste snaar te raken. Hij of kan écht het verschil maken.”
Om de Dag van de Receptionist(e) te vieren, gaat HEYDAY Hospitality binnen haar eigen organisatie op zoek naar de Uitblinker van het Jaar. Petra: “We hebben ruim 200 hospitality toppers in dienst, maar wat is nou een mooier eerbetoon dan op zoek te gaan naar de grootste hospitality uitblinker van het jaar? Een collega die anderen blij maakt, het goede voorbeeld geeft en weet te inspireren. We geven alle HEYDAY-collega’s de kans om een hospitality professional te nomineren die in hun ogen uitblinkt in het vak. Op woensdag 6 juli maken we de winnaar bekend.”
HEYDAY Hospitality
HEYDAY Hospitality is specialist in hospitality dienstverlening. De ruim 200 professionals van HEYDAY Hospitality blinken uit in hun vak en brengen het unieke karakter van hun opdrachtgever tot leven. HEYDAY Hospitality gelooft dat het vakmanschap en de energie van haar professionals bijdraagt aan het succes van de opdrachtgever.