De ontvangst bij de receptie van Landmark Arnhem ademt gastvrijheid. Een eerste visitekaart van het serviceconcept waaraan HEYDAY Facility Management invulling geeft. Floormanager Eva van de Logt (HEYDAY Hospitality) schetst samen met Vincent Hofs (directeur vastgoedontwikkeling bij de Renschdael Groep) en Robèrt Verheijden (directeur bij Dutch City Development) de fase waarin de transformatie zich bevindt en het serviceconcept waarmee Landmark Arnhem zich in de regio onderscheidt.
Hoewel er nog een hoop moet gebeuren in delen van het kantoor, bevindt de fysieke herinrichting zich in de eindfase. “In de vernieuwde delen zitten al huurders, met belangstellende ondernemers zijn we in gesprek. Met Nationale Nederlanden, CRV Holding BV en Dacon ICT is ruim 60 procent van onze huurcapaciteit ingevuld. Als alles volgens schema gaat, en dat gaat het tot nu toe, is voorjaar 2023 de gehele transformatie klaar. We beschikken dan over een voor deze regio uniek kantoorpand, zowel wat betreft techniek en inrichting als de serviceverlening aan huurders”, aldus Hofs.
“Het pand is letterlijk, door zijn vorm, een baken. Dat vertalen we ook in het concept rond werken en services”, zegt Verheijden. “Dit is een ideale plek om het hybride werken vorm en inhoud te geven. We hebben samen met HEYDAY het hospitality-, horeca- en serviceconcept uitgewerkt dat deze manier van werken en elkaar ontmoeten optimaal faciliteert.”
Ontzorgen
Floormanager Eva van de Logt vat het concept krachtig samen: “Wij verkopen alleen ja aan onze huurders en hun gasten. Het betekent dat ze met elke vraag bij ons terecht kunnen. En kunnen wij zelf niet aan de wens tegemoetkomen, dan regelen we iemand die het wel kan.” Van de Logt is aanspreekpunt voor alles wat niet met ‘stenen’ te maken heeft. Zij stuurt de teams aan die de facilitaire diensten aan huurders en gasten leveren. “De trend is dat huurders zich concentreren op hun bedrijfsactiviteiten. Met het regelen van faciliteiten als een restaurant en vergaderruimtes willen ze zich niet bezighouden. In ons concept ontzorgen we de huurders dan ook op elk gebied. Vergader- en restauratieve faciliteiten zijn beschikbaar. Allerlei diensten ‘achter de voordeur’ bij onze huurders kunnen indien gewenst ook ingevuld worden en scherp worden ingekocht door onze schaalgrootte . Op deze manier kunnen we onze dienstverlening het meest efficiënt inzetten met maximaal rendement voor de huurders.”
Welkom
Gasttevredenheid staat voorop. “Die kun je weliswaar meten, maar je voelt meteen of de sfeer ergens goed is. En dat is ons doel”, vervolgt Van de Logt. “Wie bij Landmark Arnhem binnenstapt moet zich er welkom voelen. Je werkt en ontvangt je gasten hier in een huiskamerachtige en ontspannen sfeer. En je ontmoet er niet alleen je gasten, maar ook je medehuurders.” “Dat huurders elkaar op een ongedwongen manier kunnen ontmoeten faciliteren we door de ruimtelijke indeling en aankleding. Straks is er een piazza met centrale receptie, een all-day-bar, een state-of-the-art vergadercentrum en een restaurant. Allemaal gericht op optimaal werken, verblijven en overleggen voor gebruikers en hun gasten. Op die manier ondersteunen we ook dat er een gevoel van gezamenlijkheid groeit. Elkaar ontmoeten leidt tot elkaar vinden op zakelijk terrein, waardoor er op een natuurlijke manier een community ontstaat tussen de hier gevestigde bedrijven.”
Uitstraling
“Let wel, Landmark Arnhem is geen exclusief zakelijk pand voor de happy few”, stelt Verheijden. “In onze opzet kiezen we wel voor hoogwaardige materialen en faciliteiten, maar onze huurprijzen zijn marktconform. We focussen ook niet op een bepaald type huurder. Het concept is erop gericht dat er in Landmark Arnhem op een organische wijze een community van ondernemers ontstaat die in een inspirerende omgeving gehuisvest is en waarin ontmoeting en samenwerking kan worden gefaciliteerd in het prachtige vergader- en ontmoetingscentrum dat alle huurders faciliteert.” Hofs: “Landmark Arnhem heeft als gebouw een geweldige uitstraling met ruime parkeergelegenheid bij het gebouw en een parkachtige inrichting van het terrein. Onze faciliteiten en full service dienstverlening zijn van hoge kwaliteit. Geen over the top luxe maar wel onderscheidend.”
Landmark Arnhem
Landmark Arnhem is eigendom van Gelrepark BV, een samenwerkingsverband tussen de Renschdael Groep en Dutch City Development. De eigenaar/ontwikkelaar van het pand gaat uit van een langetermijnvisie. Deze is gericht op een bovenregionale uitstraling van de multi tenant kantooromgeving met een uitgebreid horeca en services concept, waarbij een professioneel team garant staat voor optimale dienstverlening.
Landmark Arnhem
Rijksweg-west 2, 6842 BD Arnhem
E-mail info@landmark-arnhem.nl
www.landmark-arnhem.nl
Tekst en fotografie: Huub Luijten