Wij geloven dat het vakmanschap en de energie van onze hospitality professionals bijdragen aan jouw succes. Bijna 20 jaar geleden begonnen wij met het leveren van hospitality dienstverlening en het belang van het vak blijft alsmaar groeien. De belangrijkste les in al die jaren is dat de mens de belangrijkste factor is en blijft. Hoe aantrekkelijk jouw entreehal en kantoor er ook uitzien en hoe perfect de guest en employee journey ook zijn bedacht, alleen met de juiste professionals komt jouw unieke karakter tot leven.
Vakmanschap in hospitality.
Hospitality is weliswaar een synoniem van gastvrijheid, in de praktijk is hospitality veel meer dan een warm onthaal en goede service. Hospitality omvat de beleving van elk moment dat jouw gasten en medewerkers jouw organisatie ervaren. Van het eerste contact tot het laatste afscheid. En zelfs daarna. Hospitality begint bij de basis, het karakter van jouw organisatie. Het is ons hoogste goed om te zorgen voor een onvergetelijke beleving. Elke dag opnieuw.
Wat is vakmanschap voor ons?
Vakmanschap is de specifieke combinatie van vaardigheden en kennis met de persoonlijkheid van de professional die nodig is om het vak met succes uit te oefenen. De persoonlijkheid van onze professionals vormt daarin onmiskenbare basis. Vakmanschap is de belangrijkste factor in hospitality succes, met stip op één.
Aandacht voor vakmanschap
We brengen jouw unieke karakter tot leven en ondersteunen daarmee elke dag jouw succes. Als specialist in hospitality dienstverlening nemen we de receptiedienst van A tot Z uit handen. We zien het als onze taak en toegevoegde waarde om de hospitality professionals die bij jou werken te helpen groeien en laten hen uitblinken als echte vakmensen. Dat doen we door ze de juiste kennis, vaardigheden en begeleiding te geven. Gedegen opleidingen en trainingen gecombineerd met coaching van een deskundige en bevlogen leidinggevende in het dagelijks werk.
Hospitality voor iedereen
Voor elke organisatie is hospitality van toegevoegde waarde, of je nu groot of wat kleiner bent. Zeker in deze tijd, waar het kantoor steeds meer het karakter krijgt van een ontmoetingsplek. Wij begrijpen dat het organiseren van een professioneel ontvangst tijd, aandacht en de juiste expertise vraagt. Daarom nemen wij de receptiedienst van ontvangst tot vertrek uit handen. Met aandacht voor de volledige guest- en employee journey.
Voor elk type organisatie stellen wij het juiste team samen. We werken met vaste gezichten en een ambulante pool om kwaliteit én continuïteit te garanderen. Wij dragen arbeidsrechtelijk en juridisch de verantwoordelijkheid over onze vakmensen en dienstverlening. We zijn jouw business partner en ontzorgen je van receptie tot directie.
Jouw succes. Onze vakmensen.
Hospitality cijfers.
Hospitality cijfers.
-
50+
Opdrachtgevers
-
300+
Medewerkers
-
+44
NPS
Hoe kunnen we jou helpen?
Wil je een overgetelijke ervaring bieden aan jouw gasten? Tijdens een vrijblijvend gesprek kijken we samen wat we voor jou kunnen betekenen.
Neem contact opHet Zuiderkruis 51
5215 MV 's-Hertogenbosch