Nieuws 28-09-2020 Arcadis en HEYDAY Integrated verlengen samenwerking voor onbepaalde tijd. HEYDAY Integrated en Arcadis, de leidende wereldwijd opererende ontwerp- en consultancyorganisatie op het gebied van de natuurlijke en gebouwde omgeving,... Lees meer
Nieuws 31-08-2020 Yvette Watson over circulaire FM coalitie: “Corona biedt volop kansen voor meer circulariteit in schoonmaakproces” “Alleen ga je sneller, maar samen kom je verder”, luidt het gezegde. Dit gaat ook op voor het behalen van circulaire doelstellingen. Vaak zijn deze complex en... Lees meer
Vastgoed 13-07-2020 Waarom sociaal én financieel rendement in vastgoed hand in hand gaan Als asset manager in de vastgoedwereld staat er maar één ding centraal in je werkzaamheden: het zo optimaal mogelijk managen van je vastgoedportefeuille om het... Lees meer
Nieuws 16-06-2020 Begin je werkdag veilig bij RWE met één van de 12 Life Saving Rules. Op een plant of in een productieomgeving is er niets belangrijker dan het kunnen garanderen van veiligheid. Als facilitair partner van RWE draagt HEYDAY... Lees meer
Nieuws 19-05-2020 De 'smart open-up' van het Nationaal Militair Museum: ‘De grootte van ons museum, helpt ons’. Horecazaken en kunst- en cultuurinstellingen mogen weer open vanaf 1 juni. Toch zijn daarmee de problemen voor veel bedrijven in deze sectoren nog lang niet... Lees meer
Onze vakmensen 06-05-2020 “Als servicedesk medewerker kan ik het werk van mensen veraangenamen” “Wat ik een pluspunt vind van HEYDAY is dat je veel vrijheid krijgt om je eigen input te geven. Er liggen geen vaste scripts, je kunt echt je eigen draai geven... Lees meer
Onze vakmensen 01-05-2020 Werken als Parkmanager bij Flight Forum: "Werkzaamheden in de buitenlucht gaan gewoon door" 21 april werd duidelijk dat we ons leven voorlopig nog op minimaal 1,5 meter van elkaar zullen leiden. En dat betekent in de praktijk dat ook ons werkende... Lees meer
Facilitair 30-04-2020 De vijf meest gestelde vragen aan een facilitaire servicedesk. Als facilitaire afdeling krijg je te maken met klachten, wensen, informatieverzoeken en storingen vanuit de hele organisatie. Dit is niet iets wat je ‘er... Lees meer
Onze vakmensen 28-04-2020 “Toegevoegde waarde van facilitaire dienstverlening is nu zichtbaarder dan ooit” “As we speak werk ik al ruime tijd zoveel mogelijk vanuit huis. DSM loopt als organisatie echt voorop in het doorvoeren van verschillende maatregelen om... Lees meer