Hieronder wordt onze werkwijze om tot een perfecte interim-match te komen stap voor stap beschreven en weet jij als potentiële opdrachtgever waar je aan toe bent.
1. Je hebt facilitaire capaciteit nodig.
Een concreet verbetervraagstuk blijft liggen, je facilitaire team heeft ondersteuning nodig of er is behoefte aan vernieuwing en verrassende inzichten. Er is iemand nodig die de organisatie aanvult, maar de juiste persoon is lastig te vinden. Herkenbaar? Onze interimmers zijn de oplossing. Onze facilitaire interim oplossing houdt in dat een facilitaire functie tijdelijk vervuld wordt, bijvoorbeeld als het gaat om tijdelijke capaciteit (bij ziekte op zwangerschapsverlof), projectmanagement of verandermanagement.
2. Je neemt contact met ons op.
Je neemt contact op met HEYDAY Interim. Dat kan via het contactformulier op de website, door de aanvraag van een adviesgesprek of door even te bellen naar ons kantoor. Wij zorgen ervoor dat je binnen twee werkdagen een reactie hebt.
3. We maken kennis en delen informatie.
We maken kennis en horen meer over jouw uitdaging op het gebied van capaciteit. Wat voor interim-opdracht betreft het? Voor hoe lang en hoeveel uur per week? In welke sector is jouw bedrijf werkzaam? Maar nog veel belangrijker: wat voor type organisatie heb je en welk type interimmer past hier het beste bij? We delen gezamenlijk informatie om zo tot een voorstel te komen.
4. Je ontvangt een voorstel.
Na het ontvangen van je aanvraag, starten we met het selecteren van interimmers die bij jouw organisatie passen. Je ontvangt binnen één week een voorstel met een selectie profielen van onze vakmensen die met jou een match zijn. We bespreken samen de mogelijkheden en welke interimmer het beste op de opdracht past.
5. Kennismakingsgesprek.
Binnen een week maak je kennis met de door jou gekozen interimmer. Jouw perfecte match. Tijdens het kennismakingsgesprek beoordeel je of onze HEYDAY interimmer de match is die jij zoekt. We zijn zeker van onze match en doen er alles aan om je opdracht goed in te vullen.
6. Tekenen contract.
Je tekent een contract met HEYDAY Interim en we bepalen de startdatum voor de interimmer. We stemmen de aanpak met elkaar af, maken een overzicht van de acties en stellen hiervoor een planning op.
7. Start samenwerking.
Onze interimmer start op de afgesproken startdatum en gaat aan de slag met de opdracht. Gedurende de samenwerking hebben we op verschillende niveaus overleg over de voortgang van het project. Denk aan contact met de manager van de interimmer over zijn of haar ontwikkeling of met de accountmanager over de duur en looptijd van de opdracht. Op- of afschaling is uiteraard mogelijk.
8. Match & interim evaluatie.
De kwaliteit die uit ons HEYDAY vakmanschap voortvloeit en de perfecte match vormen de basis van de vertrouwensrelatie die we met je opbouwen. Tijdens de start van de opdracht houden we uiteraard vinger aan de pols of er sprake is van een goede match. Tussendoor peilen we een paar keer of alles goed verloopt en aan het eind van de opdracht plannen we een eindevaluatie. We laten ons werk altijd goed achter.
Neem contact op
Bij HEYDAY Interim brengen we nieuwe bevlogenheid in je organisatie. Neem nu contact met ons op voor een vrijblijvend adviesgesprek en dan helpen we jouw organisatie een stap vooruit.