Hoe goed scoren organisaties op de tevredenheids- en enthousiasmeladder? Waarom bevelen klanten en medewerkers de organisaties aan? Dat wordt ieder jaar weer belicht tijdens de uitreiking van de Beleving Awards, dat is uitgegroeid tot hét klant-, medewerker- en inspiratievent.
Voor veel organisaties reden om nog meer te investeren in enthousiaste klanten en enthousiaste medewerkers. De afgelopen jaren zijn er meer dan 300 organisaties genomineerd en 100 winnaars stonden al op het podium.
De klantbeleving-awards zijn verdeeld over zeven categorieën. De nominaties komen voort uit 200 door Integron uitgevoerde klantonderzoeken in 2022 en zijn gebaseerd op het hoogste gemiddelde klanttevredenheidscijfer en de hoogste Net Promoter Score (NPS) die de mate van aanbevelen aangeeft. Verder wordt ook de organisatie met de hoogste NPS beloond. Samen met Hendriksen Accountants & adviseurs en Normec Foodcare is HEYDAY genomineerd in de categorie ‘dienstverlening’.
Roland van Herk, operationeel directeur bij HEYDAY, zegt hierover: “Wat een fantastisch compliment voor onze bevlogen collega’s die elke dag kleine doorbraken realiseren bij verschillende opdrachtgevers. Het toont vakmanschap en laat zien hoe wij vanuit ons hart grenzen verleggen voor onze klanten en hun medewerkers. Ik vind deze nominatie meer dan terecht en ben er dan ook super trots op. Collega’s, bedankt!”
Over Integron – Happy People, daar doen wij het voor
Integron richt zich op het bevorderen van het geluk van werkende mensen bij organisaties. Wij maken impact door inzicht. Samen, met passie, enthousiasme en plezier streven we de strategische doelen na van onze opdrachtgevers. Met een aanpak voor langere termijn, bieden we Employee Experience (EX) en Customer Experience (CX) feedback programma's die helpen aan het bouwen van gelukkige medewerkers, enthousiaste klanten en een beter bedrijfsresultaat.