Innovaties presenteren, zichtbaar maken en deze met bezoekers delen is niet eenvoudig. Daar is creativiteit, spitsvondigheid en volharding voor nodig. HEYDAY heeft bewezen hierin uit te blinken. Met hun innovatieve ideeën, inzet van hospitality en communicatie vooraf en tijdens evenement zijn zij terechte winnaar van deze prijs gebleken.
Partners kwamen voor de MVP in aanmerking op basis van de volgende criteria. Allereerst is voorafgaand aan de WorkPlace Xperience gekeken naar de activiteit van de partner op het vlak van marketing en communicatie. De organisatie houdt onder andere bij hoeveel unieke registraties er door activiteiten van een partner waren binnengekomen. Daarnaast liepen er tijdens de Xperience een aantal Mystery Guests rond die iedere Hub op de volgende punten beoordeelden.
HEYDAY ontving op de laatste dag van de WorkPlace Xperience de MVP prijs. HEYDAY scoorde hoog op alle criteria en kreeg veel positieve reacties van de Mystery Guests: "professionele medewerkers die goed mee dachten met mijn vraag." Met een eigen stand, de inzet van hospitality hosts én drie sprekers op het podium was HEYDAY prominent aanwezig op het event. Ook voorafgaand aan het evenement was HEYDAY druk bezig met promotie en communicatie van hun aanwezigheid. Meer lezen over de sprekers van HEYDAY die aanwezig waren op de WorkPlace Xperience? Kijk dan ook op HEYDAY's nieuwspagina.